Menin hoitamaan Finnairin rikkoman laukun korvausta. Palvelu oli ala-arvoista, tuntui että minä olin syyllinen että finski oli särkenyt laukkuni. Ja että olisi liikkeeltä jotenkin pois että saisin uuden laukun. Eipä tarvitse tähän liikkeeseen enää astua.
Marja
18 tammikuun, 2024 at 09:16
Samanlainen huono kokemus kun kävimme ystäväni kanssa liikkeessä. Olisin tarvinnut uuden matkalaukun. Heti kun ylimielinen myyjä hoksasi, että en ollut hankkimassa kaikkein kalleinta merkkiä, joka kuulemma olisi tietenkin ollut paras, hän totesi ykskantaan, että jos olette tulleet katsomaan alle satasen laukkuja, niin tänne ei kannata tulla. Eli suomeksi sanottuna kehotti häipymään liikkeestä. Toinen myyjä seurasi tilannetta ivallisen näköisenä taustalla, muita asiakkaita liikkeessä ei ollut. Ei ole tullut sen koommin siellä käytyä.
Eemill
Aika töykeä palvelu
Pekka
Menin hoitamaan Finnairin rikkoman laukun korvausta. Palvelu oli ala-arvoista, tuntui että minä olin syyllinen että finski oli särkenyt laukkuni. Ja että olisi liikkeeltä jotenkin pois että saisin uuden laukun. Eipä tarvitse tähän liikkeeseen enää astua.
Marja
Samanlainen huono kokemus kun kävimme ystäväni kanssa liikkeessä. Olisin tarvinnut uuden matkalaukun. Heti kun ylimielinen myyjä hoksasi, että en ollut hankkimassa kaikkein kalleinta merkkiä, joka kuulemma olisi tietenkin ollut paras, hän totesi ykskantaan, että jos olette tulleet katsomaan alle satasen laukkuja, niin tänne ei kannata tulla. Eli suomeksi sanottuna kehotti häipymään liikkeestä. Toinen myyjä seurasi tilannetta ivallisen näköisenä taustalla, muita asiakkaita liikkeessä ei ollut. Ei ole tullut sen koommin siellä käytyä.